MENU

Banner Heerbeeck College

Het grootste gedeelte van de opdrachten die ik uitvoer voor Invdertido.nl is grafisch en gemaakt met de comupter. Het is altijd leu andere disciplines te kunnen en mogen gebruiken zolas bij deze opdracht voor het Heerbeeck College in Best. Aan het einde van de projectweek over vluchtelingen moesten de leerlingen hun bevindingen en mening uitten op een T-shirt. Mijn opdracht vanuit het Heerbeeck College was om alle leerlingen met hun T-shirts vast te leggen en ze hierna tot één ontwerp samen te brengen. Ik ben gestart met het fotograferen van alle leerlingen (met hun eigen gemaakt T-shirt aan). De foto’s heb ik vervolgens omgezet in zwart-wit, waarbij er steeds één kleur in de foto zichtbaar bleef. Na de bewerking van de foto’s zijn ze samengevoegd tot een grote banner die een mooi plaatsje krijgt in school.
Read More ›

OnePager Televak Centers

Een nieuw, spannend en leuk project dat Invertido.nl mocht maken voor Televak Centers was hun OnePager. Nu vraag je je misschien af: wat is een OnePager? Een OnePager is, zoals het woord al zegt, één pagina (voor- en achterzijde bedrukt) met daarop informatie. Voor Televak Centers maakte Invertido.nl een OnePager met informatie over het bedrijf. De pagina vertelt meer over het bedrijf zelf, welke producten en diensten ze leveren en met welke providers ze samenwerken. Alles natuurlijk in de huisstijl van Televak Centers.
Read More ›

Uitnodigingen Televak Centers

Van 2011 tot en met 2014 mocht Invertido.nl de vormgeving rondom de Back2BusinessBBQ van Televak Centers verzorgen. De eerste twee jaar betrof dit een papieren uitnodiging, maar in 2013 mocht Invertido.nl zich uitleven op een speciale uitnodiging. Een Heinz ketchupfles werd hierbij omgetoverd tot een spectaculaire uitnodiging. In 2014 was het thema van de barbecue: Back2Business goes Ibiza. Naast het ontwerp van de uitnodiging wilde Televak Centers graag een sticker om op de envelop te plakken zodat de uitnodiging bij het versturen beter zou opvallen. Deze was helemaal in lijn met de uitnodiging en sfeer van de Back2BusinessBBQ. Een van de activiteiten op de barbecue zelf was de Mash Machine. De Mash Machine is een interactief muzieksysteem waarbij de gebruiker op een laagdrempelige manier liedjes kan maken. Door verschillende elementen op een interface te mixen, is het voor iedereen mogelijk muziek te maken en een unieke DJ beleving te ervaren. De uitstraling van het apparaat werd door Invertido.nl in stijl van Televak Centers en de Back2BusinessBBQ ontworpen.
Read More ›

Business special

Een business special is een telecommagazine dat twee keer per jaar wordt uitgebracht. Het magazine is specifiek gericht op de zakelijke gebruiker. Voor degenen die zo’n blad willen laten ontwikkelen voor hun bedrijf – voornamelijk zakelijke telecomaanbieders- bestaat de optie het magazine te personaliseren door het te voorzien van een eigen kaft en eventueel extra pagina’s, zoals een voorwoord of advertentiepagina. De afgelopen jaren ontwierp Invertido.nl diverse omslagen en pagina’s voor de business specials van verschillende bedrijven. Hierbij werd rekening gehouden met de huisstijl en de eisen van de opdrachtgever. Business Point Telecom; Kalkman Telecommunicatie B.V.; Losning ICT; Slim Telecom; Telecom Raadgevers en Verhoeven Telecom zijn enkele firma’s waarvoor Invertido.nl de voorgaande jaren al heeft mogen werken.  
Read More ›

Poster Televak Centers

Op 8 juni 2012 was het weer zo ver: het EK voetbal ging van start. Het Nederlands elftal was er ook weer bij en de oranjekoorts werd in de voorafgaande weken alleen maar groter. Om de koorts nog wat extra aan te wakkeren en als leuke attentie, wilde Televak Centers graag een speelschema naar haar klanten versturen. Het ontwerp hiervoor nam Invertido.nl voor haar rekening. Het moest een opvallende poster worden, waarop alle speeldata -met landen- vermeld waren. Daarnaast moest de poster natuurlijk in de sfeer en stijl van Televak Centers worden vormgegeven. Het uit-shirt van ‘onze jongens’ werd uiteindelijk het uitgangspunt voor het stoere ontwerp van deze poster op A2 formaat.
Read More ›

Advertentie KPN

Meestal wordt een advertentiecampagne opgezet om een bepaald product aan te prijzen. Maar deze keer wilde Televak Centers graag een campagne in een bepaald thema; namelijk het mobiele werken. In de advertentiecampagne was het belangrijk dat de voordelen van het ‘tablet werken’ naar voren kwamen, zowel visueel als tekstueel. Omdat de advertentie in samenwerking met KPN werd gemaakt, was het daarnaast belangrijk de huisstijl van KPN te handhaven. Invertido.nl ging aan de slag met het maken van enkele voorstellen en uiteindelijk werd door Televak Centers bovenstaande uiting gekozen. Deze uiting werd zowel als online uiting als advertentie in verschillende magazines gebruikt.
Read More ›